10€
Atlaide pirmajam pasūtījumam
Automatizācija
Kādus procesus platforma ZOLT automatizē?

Mūsu platforma sniedz iespēju ietaupīt laiku un resursus, pildot šādus uzdevumus:

Vadītāja darba grafika sastādīšana

Klienta pasūtījuma noformēšana un rēķinu izrakstīšana

Svara, laika un kilometrāžas iegūšana pēc pasūtījuma izpildes

Interaktīva karte, kurā ir redzami visi konteineri, kas atrodas pie klientiem. Papildus tam tiek skaitītas kavētās dienas, par kurām var automātiski izrakstīt papildu rēķinus.

Integrācija ar Lursoft

Rekvizītu pārbaude un automātiska uzņēmuma meklēšana Latvijas uzņēmumu reģistrā.

Integrācija ar Swedbank Gateway

Automātiska maksājumu pārbaude
1
Pasūtiet vietnē vai aplikācijā
2
Klients maksā ZOLT
3
Automātiskā maksājuma pārbaude
4
Paziņojums klientam un uzņēmumam
5
Automātiska pārbaude neatkarīgi no bankas
Rēķinu pārbaude un ievadīšana grāmatvedības programmā, kā arī iespēja izrakstīt papildu rēķinus

1

Pasūtiet vietnē vai aplikācijā

2

Automātisks rēķins no ZOLT

3

XML rēķina formāts

4

Integrācija ar Tildes Jumis un citām programmām.

5

Visus rēķinus ielādējam programmā 5 minūšu laikā
Integrācija ar Valsts uzskaites sistēmām BIS un APUS

1

Pasūtiet vietnē vai aplikācijā

2

Pasūtījuma izpildes datu saņemšana

3

Pasūtījuma dati no vadītāja - svars, atkritumu veids

4

BIS lietas numura pievienošana

5

Automātiska atskaites iesniegšana APUS sistēmā

Izmantojot ZOLT sniegtās priekšrocības, Jūs trīs cilvēku darbu varat pārvērst vienā.

ZOLT atvieglo grāmatvedības, vadības, dispečeru un šoferu darbu.

Tas ļauj ietaupīt laiku, izpildot pasūtījumus, samazina "tukšo braucienu" iespējamību, apvieno braucienus vienā maršrutā un ietaupa degvielu un autovadītāju laiku.

Nodrošina atkārtotu pasūtījumu veikšanas iespēju, rekvizītu saglabāšanu, individuālu nosacījumu piemērošanu pastāvīgajiem klientiem, pēcapmaksas līgumu slēgšanu un citus rīkus individuālam darbam ar klientiem.

Lejupielādēt mobilo aplikāciju, izmantojot Google Play un App Store