Atkritumu izvešanas procesa automatizācija, rūpējoties par ekoloģiju
Zolt aplikācija ir kompleksais risinājums atkritumu izvešanai un pārstrādei. Mēs rūpējamies par visiem darba procesiem un sniedzam atskaiti par organizācijas atkritumu izvešanu.
28.02.2023

Zolt – tas ir jūsu organizācijas atkritumu izvešanas jautājumu kompleksais risinājums. Aplikācija palīdz samazināt darba procesiem patērējamās izmaksas un laiku tiem, kas nodarbojas ar atkritumu utilizāciju.

Ko automatizē Zolt

Aplikācija optimizē uzreiz vairāku nodaļu darbu – grāmatvedība, dispečeru dienests, vadības departaments. Cilvēciskais faktors, nejaušas kļūdas, ar uzņēmumiem noslēgto vienošanos neievērošana, “tukšie” braucieni izzūd, ja atkritumu pārstrādes process tiek automatizēts. Kādas darbības programma veic cilvēka vietā:

  • Grafiku sastādīšana autovadītājiem;
  • Optimāla maršruta veidošana, ņemot vērā konteineru izvietojumu, piepildījumu;
  • Laika, kilometru, kravas svara fiksācija pēc darba pabeigšanas;
  • Pasūtījuma noformēšana un rēķinu piestādīšana;
  • Nokavējuma dienu uzskaite papildu rēķinu piestādīšanai;
  • Rēķina pārbaude, tā ievadīšana grāmatvedības programmā;
  • Zolt aplikācijas lietošanas ērtībai tā ir veidota kā interaktīvā karte, kurā ir atzīmēti visi klienta atkritumu konteineri.

Maksājumu dati tiek integrēti ar valsts vadošajām finanšu platformām (Latvijas Uzņēmumu reģistrs Lursoft, bankas programmnodrošinājums Swedbank Gateway, Atkritumu pārvadājumu valsts uzskaites sistēma, BIS). Tādējādi rēķini, maksājumi, nodokļu pārskati notiek operatīvi, bez nevienas kļūdas.

Bizness – tas ir dzīvs process, kurā dažreiz ir nepieciešamas ātras pārmaiņas. Aplikācijā jūs vienmēr varat piestādīt papildrēķinus, mainīt datus, pievienot atkritumu izvešanas maršrutu punktus.

Saikne starp automatizāciju un ekoloģiju

Programmas izmantošana uzlabo gan uzņēmuma darbību, gan arī apkārtējo vidi. Automatizēta atkritumu izvešana sniedz sekojošas priekšrocības:

  • Degvielas un braucienu skaita ekonomija par 30%, un tas nozīmē CO2 izmešu samazināšana;
  • Autovadītāju apzinīga darba kontrole, lai visi atkritumi tiek utilizēti atbilstoši noteikumiem;
  • Licenču pārbaude visiem procesa dalībniekiem.

Programmas izmantošana veicina pareizu, savlaicīgu atkritumu izvešanu, un tas nozīmē poligonu un atkritumu pārstrādes uzņēmumu organizētu darba procesu.  

Mūsu partneri

Par Zolt dalībniekiem jau ir kļuvušas lielas atkritumu izvešanas kompānijas – SIA “Sandi Holding”, SIA “NIKA MI”, SIA “G2.LV”, SIA “Eco Baltia vide”, SIA “T-metāls”. Ar aplikācijas palīdzību tām ir izdevies realizēt visu darba potenciālu, palielināt uzņēmuma ieņēmumus. Partneri ir izvēlējušies Zolt šādu priekšrocību dēļ:

  • Iespēja saņemt jaunus apakšuzņēmējus un privātos klientus, kuri izmanto aplikāciju (Atkritumu izvešanas konteinera pasūtīšana aizņem piecas minūtes);
  • Augsts pakalpojumu patērētāju uzticības reitings attiecībā pret Zolt partneriem;
  • Biznesa kontrole ar telefona palīdzību jebkurā laikā;
  • Mūsdienīga pieeja ierastiem procesiem (maršruta veidošana, komunikācija ar pasūtītājiem, maksājuma pieņemšana);
  • Ekonomija uz darbinieku skaita, cilvēcisko kļūdu mazināšana.

Darba procesu pārnešana automātiskajā režīmā palīdzēs veikt aprēķinus biznesa paplašināšanai. Programmā vadītājs var izveidot paveiktā darba atskaiti par jebkādu periodu, izanalizēt, kuri atkritumu veidi ir pieprasīti, bet kuri ir jālikvidē.

Rūpes par apkārtējo vidi

Zolt pietuvina atkritumu izvešanas kompānijas un kopumā visu atkritumu pārstrādes industriju “zaļajai” nākotnei. Korekta utilizācija, sadzīves un rūpniecisko atkritumu šķirošana, konteineru savlaicīga pārvešana uz speciālajiem poligoniem vēlākai likvidācijai – tie ir ekoloģiskas uzvedības posmi, kas ved pie tīras apkārtējās vides.  

Doties uz konteinera pasūtījuma lapu?

Lejupielādēt mobilo aplikāciju, izmantojot Google Play un App Store